Често задавани въпроси (FAQ)

Необходимо ли е да се регистрирам, за да направя поръчка от онлайн магазина?

Не, не е задължително! Можете да пазарувате от нашия сайт без регистрация!
Когато стигнете последната стъпка от онлайн пазаруването – „Детайли по поръчката” – ще ви бъде предоставена възможност за регистрация, за да спестите време и повторно попълване на допълнителна информация.

Как да поръчам продукт от онлайн магазина?

1. Харесайте си продукт и кликнете върху него. Ще се зареди нова страница с описанието на продукта, където ще откриете опция за избор на количество и бутон ДОБАВИ В КОЛИЧКАТА.

2. След въвеждане на количество и клик върху бутона ДОБАВИ В КОЛИЧКАТА, в рамките на 1-2 секунди стоката ще бъде запаметена и добавена в Кошницата на онлайн магазина. По този начин ще можете да продължите разглеждането и пазаруването на други стоки от сайта.
3. След като направите своя избор и желаете да приключите поръчката си, кликнете директно върху Кошницата горе вдясно кликнете върху бутона ПОРЪЧАЙ. Така ще можете да се уверите какво е включено в поръчката Ви и да направите промени, ако сметнете, че е необходимо. Ако сте сигурни в това, което сте избрали/поръчали, можете да кликнете директно на бутона ПОРЪЧАЙ.
4. Вече е време да попълните вашите данни – тук е необходимо да попълните полетата, някои от които са задължителни, за да бъде поръчката Ви приета и обработена. Моля, прочетете целия текст, свързан с тази стъпка/на страницата, за да сте сигурни, че не пропускате нещо важно! Когато сте готови, натиснте бутона ПРОДЪЛЖИ.
5. На страницата която е пред вас сега е необходимо единствено да изберете от падащото меню офиса на Спиди, в който желаете да получите вашата поръчка.
8. Готово! След като сте кликнали върху бутона Поръчай! ще се зареди страница, съдържаща Вашите поръчка и данни – име, адрес, продукти, номер на поръчката и т.н. Същата информация ще получите и на посочения от Вас имейл.

След приема на вашата поръчка, на електронната поща, която сте посочили, ще получите имейл за потвърждение на поръчката, както и имейл за активиране на профил. Създаването на потребителски профил на www.pres.bg ви дава възможност да следите статуса на вашите поръчки.

Приятно пазаруване!

Мога ли да направя поръчка на адрес извън България?

Доставки от онлайн книжарницата на Инфомедия Груп се извършват само на територията на България. За доставки извън страната е необходимо да се свържете с нас по имейл или на телефон 0899 918 263 в работно време.
Цената за доставка извън територията на България се формира на база тегло, населено място и срок за изпълнение.

Какви са възможностите за заплащане на продукт от онлайн магазина?

На този етап плащането може да бъде извършено единствено чрез наложен платеж в брой (при доставка).

Как да получа допълнителна информация относно поръчките?

Очакваме Вашите въпроси на имейл адрес shop@pres.bg или на телефон 0899 918 263, в работно време.

Как мога да получавам редовно информация за изданията, новините, събитията и/или конкурсите?

Можете да се абонирате за нашия бюлетин.

Какво е работното ви време?

Работното време на Инфомедия Груп е от понеделник до петък, от 10:00 до 17:00 ч.
Работното време на онлайн магазина е непрекъснато – от 0 до 24 ч. всеки ден от седмицата.

В срока за доставка не се включват почивните дни и официалните празници. За допълнителни уточнения от Ваша страна, моля свържете се с нас.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас