Често задавани въпроси (FAQ)

Необходимо ли е да се регистрирам, за да направя поръчка от онлайн магазина?

Не, не е задължително! Можете да пазарувате от нашия сайт без регистрация!
Когато стигнете последната стъпка от онлайн пазаруването – „Детайли по поръчката” – ще ви бъде предоставена възможност за регистрация, за да спестите време и повторно попълване на допълнителна информация.

Как да поръчам продукт от онлайн магазина?

1. Харесайте си продукт и кликнете върху него. Ще се зареди нова страница с описанието на продукта, където ще откриете опция за избор на количество и бутон КУПИ.

2. След въвеждане на количество и клик върху бутона КУПИ, в рамките на 1-2 секунди стоката ще бъде запаметена и добавена в Кошницата на онлайн магазина. По този начин ще можете да продължите разглеждането и пазаруването на други стоки от сайта.
3. След като направите своя избор и желаете да приключите поръчката си, кликнете директно върху Кошницата горе вдясно. Така ще можете да се уверите какво е включено в поръчката Ви и да направите промени, ако сметнете, че е необходимо. Тази стъпка не е задължителна – ако сте сигурни в това, което сте избрали/поръчали, можете да отидете директно на стъпка Детайли по поръчката (от менюто горе вдясно).
4. Когато сте готови с прегледа на Кошницата, кликнете върху Поръчай →, за да се отвори страницата, съдържаща Детайли по поръчката.
5. Вече сте в Детайли по поръчката – тук е необходимо да попълните полетата, някои от които са задължителни, за да бъде поръчката Ви приета и обработена. Моля, прочетете целия текст, свързан с тази стъпка/на страницата, за да сте сигурни, че не пропускате нещо важно!
6. На същата страница под текста Вашата поръчка е необходимо да посочите къде искате да получите вашата поръчка – гр. София, извън гр. София, борса Болид, безплатна доставка (само, ако общата сума на поръчката Ви надвишава 45 лв. или ако сте въвели код от промоционален талон).
7. Преди да кликнете върху бутона Поръчай!, е необходимо да маркирате кутийката до него. Това отбелязва и потвърждава, че сте запознати с Общите условия за пазаруване от www.pres.bg.
8. Готово! След като сте кликнали върху бутона Поръчай! ще се зареди страница, съдържаща Вашите поръчка и данни – име, адрес, продукти, номер на поръчката и т.н. Същата информация ще получите и на посочения от Вас имейл, а когато поръчката Ви бъде обработена и приключена, ще получите второ, допълнително имейл известие от наша страна.

Мога ли да направя поръчка на адрес извън България?

Доставки от онлайн книжарницата на Издателство ПРЕС се извършват само на територията на България. За доставки извън страната е необходимо да се свържете с нас по имейл или на телефон 02 975 20 46 в работно време.
Цената за доставка извън територията на България се формира на база тегло, населено място и срок за изпълнение.

Какви са възможностите за заплащане на продукт от онлайн магазина?

На този етап плащането може да бъде извършено единствено чрез наложен платеж в брой (при доставка).

Каква е цената за доставка?

Цената за доставка в град София, до офис на Speedy е 4.50 лв., до адрес на получателя – 7 лв. Цената за доставка извън територията на България се формира на база тегло, населено място и срок за изпълнение – тези параметри се изчисляват при направено допълнително запитване от Ваша страна на телефон 02/ 975 20 46 в работно време.

Кога доставката е безплатна?

Доставката може да бъде безплатна само в 2 случая:
– При поръчка, чиято обща стойност надвишава 45 лв.
– Ако разполагате с промоционален талон на Издателство ПРЕС, чийто код трябва да въведете на страницата, откъдето се финализира поръчката.

Как да получа допълнителна информация относно поръчките?

Очакваме Вашите въпроси на имейл адрес shop@pres.bg или на телефон 02/ 975 20 46 в работно време.

Има ли възможност да се сдобия с продукт, който НЕ е в наличност!?

Ако изданието е периодично, няма как да се сдобиете с него. Ако търсите конкретен графичен или текстов материал от стар брой, е необходимо да се свържете с редакцията на Издателството. За всички останали продукти, можете да ни пишете на имейл shop@pres.bg. Наш колега ще отговори на Вашите въпроси в рамките на 24 часа.

Как мога да получавам редовно информация за изданията, новините, събитията и/или конкурсите?

Можете да се абонирате за нашия бюлетин.

Какво е работното ви време?

Работното време на Издателство ПРЕС е от понеделник до петък, от 10:00 до 18:00 ч.
Работното време на онлайн магазина е непрекъснато – от 0 до 24 ч. всеки ден от седмицата.

В срока за доставка не се включват почивните дни и официалните празници. За допълнителни уточнения от Ваша страна, моля свържете се с нас.

Възможно ли е да си купя стар брой на списание?

Това може да стане само чрез онлайн магазина на Издателство ПРЕС, където в момента се намирате. За целта е важно да обърнете внимание на това дали съответният брой е в наличност. Ако към описанието на продукта/броя е вписано с червени букви „Продуктът не е в наличност!”, това означава, че всичко е изчерпано! Допечатване на допълнителни бройки на периодичните издания на Издателството не се извършва!

Как да процедирам, ако желая моя книга да бъде издадена от Издателство ПРЕС?

Можете да ни напишете имейл с кратка анотация на вашата книга, уточнение към кой жанр принадлежи и кратко представяне на автора й. Ние ще ви отговорим.

Как да предложа на Издателство ПРЕС да издаде дадена книга на български език?

Изпратете ни писмо на имейл адрес pres@pres.bg с обща информация за изданието, с която разполагате – заглавие, автор/колектив, корица, линк…

Как мога да подам материал за публикуване във вестник Втора младост?

Моля, пратете вашия материал до имейла на редакцията на вестника: vtoramladost@mail.bg

Как мога да публикувам реклама във вестник Втора младост?

Моля, направете запитване на имейл адрес pres@pres.bg или се обадете на телефон 02/ 975 20 46 в работно време.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас